lördag 14 maj 2011

Välkommen till att följa mitt LCHF liv!

Ja, äter en kost som häter LCHF som står för low carb hi fat! Det innebär att man äter en minimal mängd kolhydrater och lite mer fett.
Jag kommer inte förklara och undervisa om detta då det finns så många som gör det så bra, så jag kommer här på sidan lägga in länkar till bloggar där ni får all information ni behöver. Men ni får gärna ställa frågor om det är något så svarar jag så gott jag kan så klart!

Varför började jag med denna kost? Jo jag har provat den innan och viste att jag mådde jätte bra av att äta den. Jag har även ett stort socker beroende som jag får bukt med när jag äter så här. Och det bäste av allt man äter god mat och går ned i vikt.

Jag har ca 20 kg som skal bort, men jag ser detta inte som en bantnings kur för det är det inte, detta är ett sätt att leva.

Så har du som läser detta övervikt, äter mycket socker och bröd och har provat massor med bantnings kurar utan lycka så tycker jag du skal fundera på detta.

Jag kommer jobba med denna blogg i dag för att göra den bättre så ni får ha lite tålamod så kommer länkar och lite av varje annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar