söndag 15 maj 2011

Har jobbat i dag!

Ja jag har jobbat ett pass i dag för min kollega som behövde vara ledig och som tog mitt pass förra söndagen.
Jag trivs så gott på mitt jobb så det är inget jobbigt att jobba fast det är helg.

Maten i dag har gått bara bra

Frukost: keso, några hallon och en skvätt grädde
Lunch: Korvstroganof  och blomkål
Middag: Fläsk och stuvad vitkål

Har även ätit några rostade mandlar som hade 7 gr kolhydrater pr 100gr och är super goda.
Ska skriva mer om dom en annan gång när jag känner för det ;o)

Skal snart titta på Bachlorette och dricka en kopp lakris te (mums)

Det blir ett tråkigt inlägg i dag, men så är det i bland.

Sist men inte minst vill jag önska min första följare välkommen, hoppas du skal trivas på min blogg!

Vi hörs!
Såta kalvar till sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar